Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Υψηλές...περιφερειακές παρουσίες στο ντέρμπι της Νάουσας!

Μαζί παρακολούθησαν το ντέρμπι Νάουσας-Ειρηνούπολης οι αντιπεριφερειάρχες Πέλλας και Ημαθίας, Θόδωρος Θεοδωρίδης και Κώστας Καλαϊτζίδης, οι οποίοι αποτελούν αχώριστο δίδυμο σε επίπεδο Κεντρικής Μακεδονίας. Ο Θόδωρος μάλλον ενήργησε και ως...κατάσκοπος, αφού
στην ομάδα της ιδιαίτερης πατρίδας του, της Κρύας Βρύσης, με την οποία θα παίξει στα μπαράζ για την άνοδο στην Γ΄Εθνική ο πρώτος της ΕΠΣΗ (μέχρι στιγμής η Ειρηνούπολη), πρόεδρος είναι ο γιος του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...