Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Πρόεδρος, για μια ακόμη φορά, ο Νίκος Παππάς στην Λέσχη Καταδρομέων Ημαθίας

Πρόεδρος, για μια ακόμη φορά, ο Νίκος Παππάς, κατά την διάρκεια της κατανομής των αξιωμάτων της Λέσχης Καταδρομέων Ημαθίας. Η σύνθεση του προεδρείου είναι για πρώτη φορά, μετά από χρόνια, από όλες τις πόλεις της περιφερειακής μας ενότητας, αφού αντιπρόεδρος εξελέγη ο
Αχιλλέας Κοσκώτης από την Αλεξάνδρεια και γραμματέας ο Νίκος Γιαννουλάκης από την Βέροια. Ταμίας είναι ο Στέφανος Μασδράκης, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων ο Τάσος Μπάλκος, αρχηγός ομάδας διάσωσης ο Βασίλης Τάνος, υπεύθυνος υλικού ο Χρήστος Καρδάκος και μέλη ο Απόστολος Βασιλείου και ο Νίκος Κοκόλης. Από εμάς οι θερμότερες ευχές η Λέσχη να επιστρέψει στην αίγλη της εποχής που ήταν πρόεδρος ο αλησμόνητος Στέφανος Δρούγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...