Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

O εσπερινός της συγχωρήσεως στη Νάουσα.Video

Την ακολουθία του εσπερινού της εισόδου στην Αγία και μεγάλη Τεσσαρακοστή τέλεσε στον Καθεδρικό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Νάουσας, στις 5 το απόγευμα της Κυριακής 22 Φεβρουαρίου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ.Παντελεήμονας, ο οποίος διάβασε την ειδική συγχωρετική ευχή στους πιστούς. Ο Σεβασμιώτατος στο κήρυγμα του στάθηκε στα δυο συστατικά των ημερών της Τεσσαρακοστής, στην προσευχή και τη νηστεία.Κατόπιν ο κ.Παντελεήμονας τέλεσε τον εσπερινό στη
Βέροια.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...