Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Νάουσα.Κακές νεοελληνικές συνήθειες που δεν κόβονται ούτε από το… μνημόνιο!

Κάτω από το μηδέν είναι η θερμοκρασία τα πρωινά αυτές τις μέρες. Και όμως οι κακές νεοελληνικές συνήθειες, για τις οποίες δεν μας φταίει ούτε ο Σόιμπλε, ούτε ο Ντάισεμπλουμ, δεν κόβονται. Αδιάψευστος μάρτυρας η φωτογραφία μας από τους κεντρικούς δρόμους της Νάουσας, όπου στις 7 το πρωί και με μείον 2 βαθμούς θερμοκρασία, επαγγελματίας συνεχίζει απτόητος να…
«ποτίζει» το οδόστρωμα της γειτονιάς του!Επειδή το ζήτημα άπτεται τις οδικής ασφάλειας καλό θα ήταν να επέμβει η ΕΛ.ΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές