Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

ΠΑΟκτσίδικη...δολιοφθορά στον τέως δήμαρχο!

Ακόμη αναζητείται ο....παοκτσίδικος "δάκτυλος", ο οποίος προκάλεσε την συγκεκριμένη "δολιοφθορά" στα αριστερά του εδράνου του τέως δημάρχου Νάουσας, γνωστού επίσης για τα "ερυθρόλευκα" αισθήματα του, Τάσου Καραμπατζού.Με δεδομένο ότι πέρσι στην Τούμπα ο ΠΑΟΚ τιμωρήθηκε για ένα ...κιλό γαύρο που έριξαν στον πάγκο του Ολυμπιακού, μάλλον και ο Τάσος ετοιμάζεται να στραφεί εναντίον των...
δραστών που "βεβήλωσαν" το έδρανο του, γράφοντας ΠΑΟΚ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...