Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Με φασουλονταβά, κρασί και παραδοσιακή μουσική γλέντησαν την Καθαρά Δευτέρα στο Γιαννακοχώρι

Με παραδοσιακό  τρόπο και παρά την κακοκαιρία, γιόρτασε την Καθαρά Δευτέρα ο Πολιτιστικός Σύλλογος Γιαννακοχωρίου. Στο Γιαννακοχώρι και συγκεκριμένα στο προαύλιο χώρο του Δημοτικού Σχολείου, είχαμε
«Κούλουμα» με φασουλονταβά, λαγάνα, σαρακοστιανά εδέσματα, άφθονο κρασί και πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...