Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Ο Στρατηγός,ο...Φρούραρχος και ο Δικέφαλος!

Στα παλιά του λημέρια, στη Βέροια, όπου υπηρέτησε ως διοικητής του Β΄ΣΣ, επέστρεψε το περασμένο Σάββατο ο Στρατηγός ε.α, πρώην αρχηγός ΓΕΣ και πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας στην υπηρεσιακή κυβέρνηση Πικραμένου, κ.Φραγκούλης Φράγκος. Για να δει τους πολυπληθείς του φίλους, αλλά και για να χαρεί με την μεγάλη νίκη της ομάδας του, του
ΠΑΟΚ, του οποίου είναι θερμός φίλαθλος, ακολουθώντας τον σε όσα παιχνίδια μπορεί! Στο πλευρό του ποιος άλλος φυσικά, από τον παλιό του συνεργάτη στο στρατηγείο του Β΄ΣΣ, τον Υπολοχαγό κ.Δημήτρη Ιωαννίδη,με τον οποίο έχουν την ίδια αθλητική...καψούρα, τον Δικέφαλο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...