Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Καπνός, ευτυχώς χωρίς...φωτιά, από τσιγάρο σε φρεάτιο του δημαρχείου της Νάουσας!

Από τσιγάρο πήραν φωτιά  ξερόκλαδα και χόρτα που βρίσκονταν σε παρακείμενο φρεάτιο του δημαρχείου Νάουσας, με αποτέλεσμα ο καπνός που πλημμύρισε τα υπόγεια του να ανησυχήσει τους υπαλλήλους του, οι
οποίοι ειδοποίησαν την Πυροσβεστική Υπηρεσία, που επενέβη άμεσα, χωρίς να υπάρξει καμιά απολύτως ζημία! Το περιστατικό συνέβη το μεσημέρι της Παρασκευής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...