Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Παρουσία του Μεράρχου η βασιλόπιτα της Λέσχης Καταδρομέων Ημαθίας


Παρουσία του διοικητή της ΙΜΠ, Υποστρατήγου Αντωνίου Νομικού κόπηκε η βασιλόπιτα της Λέσχης Καταδρομέων Ημαθίας το βράδυ του Σαββάτου 31 Ιανουαρίου, στην ΛΑΦ Νάουσας. Ο Στρατηγός Νομικός συγκίνησε τους παρευρισκόμενους εφέδρους καταδρομείς της περιφερειακής μας ενότητας, όταν κατά τη διάρκεια της κοπής της βασιλόπιτας, τόνισε ότι όλοι οι παρευρισκόμενοι έχουν στην καρδιά τους τον πράσινο μπερέ. Στην κοπή
παραβρέθηκαν επίσης οι αντιδήμαρχοι κ.κ Δάγγας και Πασχούλα,ο διοικητής της ΠΥΝ κ.Παλαμούτης και ο υποδιοικητής της Β΄ΜΚΔ>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...