Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Τα ασπρόμαυρα "εικονίσματα" του δημάρχου στο γλέντι του Α.Σ "Ομόνοια" Ειρηνούπολης!

Πολλοί οι καλεσμένοι στο γλέντι του Α.Σ "Ομόνοια" Ειρηνούπολης, το οποίο φέτος, λόγω ψύχους μεταφέρθηκε, από τις εγκαταστάσεις του συνεταιρισμού, σε κέντρο διασκέδασης της περιοχής. Παρόντες, μεταξύ των συνεταιριστών και άλλων μελών όμορων συνεταιρισμών, οι βουλευτές κ.κ Τσαβδαρίδης και Μπατσαρά, ο αντιπεριφερειάρχης κ.Καλαϊτζίδης, ο δήμαρχος Νάουσας κ.Κουτσογιάννης και οι αντιδήμαρχοι κ.κ Πασχούλα και Δάγγας. Το κλου της μάζωξης, ήταν φυσικά τα
ασπρόμαυρα "εικονίσματα" του...ΠΑΟΚ που υποσχέθηκε να φέρει ο Νίκος Κουτσογιάννης, σε..."Αρειανό" της ομήγυρης!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...