Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Περίοδος...ισχνών αγελάδων στο ψήσιμο του καρτσούνου του 5ου δημοτικού για τον Χρήστο Φίτο!

Γνωστή για το κέφι της και την παραδοσιακή συμμετοχή της στο άναμμα του καρτσούνου, η γειτονιά του 5ου δημοτικού σχολείου Νάουσας, με έναν εκ των πρωτεργατών, τον φίλο Χρήστο Φίτο, ο οποίος στις, προ μνημονίου, εποχές των "παχέων αγελάδων" είχε ψήσει ένα ολόκληρο...μοσχάρι στην σούβλα! Σήμερα μπορεί το μοσχάρι να έλειπε ( διανύουμε εποχή...
ισχνών αγελάδων,διατί να το κρύψωμεν άλλωστε, αλλά το κέφι, οι σαρμάδες, οι μεζέδες, συνδυασμένα με κρασί, τσίπουρο και κεμεντζέ, έφεραν, για μια ακόμη φορά μηνύματα αισιοδοξίας! Και του χρόνου όλοι τους γεροί!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...