Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Όταν ο Μάκης...ξεπούλησε δωρεάν και selfservice τους λωτούς του!

Την πρωτότυπη ιδέα είχε ο φίλος Μάκης, να αφήσει πάνω στο αγροτικό του αρκετές κλούβες με χαλαζοκτυπημένους λωτούς, προτρέποντας μάλιστα τους περιστατικούς να τους αποκτήσουν...δωρεάν! Η ιδέα του άρεσε, ειδικά σε τούτες τις μνημονιακές εποχές, με αποτέλεσμα να...ξεπουλήσει μέσα σε λίγη ώρα.Έτσι και οι "πελάτες" έμειναν ευχαριστημένοι, αφού απόλαυσαν τζάμπα πράγμα ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ και ο Μάκης, ο οποίος γλίτωσε από την βάσανο της "απόσυρσης" του. Αν και κατά την "Οδύσσσεια" οι λωτοί φέρνουν...λησμονιά, η ιδέα του φίλου Μάκη ήταν εξόχως λογική και ανθρώπινη!Σε ποιον Μάκη αναφερόμαστε; Θα τον δείτε στην δεύτερη φωτογραφία μας. Ο λόγος γίνεται για τον
κ.Μάκη Καραμίχο, τον επονομαζόμενο και ..."Δαγκάνα" από την θητεία του στην Δημοτική Αστυνομία Νάουσας!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...