Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Η πολιτιστική κατάπτωση και η οικολογική υποκουλτούρα της Νάουσας!Mέρος Β΄

Το σκηνικό της ντροπής είναι σημερινό. Η φωτογραφία τραβηγμένη στις 6 το απόγευμα της Κυριακής 2 Νοεμβρίου, μπροστά από τους κάδους ανακύκλωσης της Σολωμού στη Νάουσα.Η αθλιότητα των κάφρων στο μεγαλείο της, αφού παράτησαν δυο σακούλες με σκουπίδια, τις οποίες ξέσκισαν οι αδέσποτοι σκύλοι. Γιατρικό πέραν της επιβολής αυστηρών προστίμων και της αποκάλυψης των
παραβατών,μέσω χρήσης καμερών ασφαλείας, δεν υπάρχει κύριε δήμαρχε.Δράστε τώρα γιατί η κατάσταση θα χειροτερέψει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...