Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Ημερίδα για τον διαβήτη στη Νάουσα από την "Γλυκιά Ισορροπία"

Ο Σύλλογος "Γλυκιά Ισορροπία" Ημαθίας, στη προσπάθειά του να ενημερώνει και να εκπαιδεύει σε συνεργασία πάντα με τους θεράποντες γιατρούς τους διαβητικούς της Περιφερειακής μας Ενότητας , διοργανώνει εκπαιδευτική, ενημερωτική ημερίδα, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 30 Nοεμβρίου (11 με 1 το πρωί)στην αίθουσα της
Εστίας Μουσών  στη Νάουσα.
Η εκδήλωση τελεί υπό την στήριξη μιας επιστημονικής 3 μελής ομάδας καταξιωμένων γιατρών διαφορετικών ειδικοτήτων που σχετίζονται με το Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου Ι και τύπου ΙΙ.
 ΘΕΜΑ:”ΣΑΚΧΑΡΩΔΗΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΞΗ
ΟΜΙΛΗΤΕΣ
1.     Κος Κούλας Γ. Διαβητολόγος/Παθολόγος και Ειδικός Συνεργάτης  στο Ιπποκράτειο  Νοσοκομείο Θεσ/νικης
 2.   Κος Τσολάκης Παντελης Χειρουργος Οφθαλμίατρος
              3.  Κος Κουτρούλιας Διατροφολόγος στο Νοσοκομείου Νάουσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...