Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Σε άθλια κατάσταση μετά τις βροχές το τμήμα της οδού Θάλειας Σαμαρά στη ΄Βάλια΄

Ήταν που ήταν ένα χάλι ο δρόμος της οδού Θάλειας Σαμαρά (ωραίες υπηρεσίες προσφέρουμε στην αείμνηστη συγγραφέα) στη ‘Βάλια’ της Νάουσας, με τις πρόσφατες έντονες βροχές έγινε ακόμη χειρότερος, γεμίζοντας τρύπες και αυλακιές. Με τους περίοικους και
τους περαστικούς να αιτούνται πια μια απλή βελτίωση, δεδομένου ότι το αίτημα για ασφαλτόστρωση ‘κολλάει’ μάλλον στο ιδιοκτησιακό.



Όπως έχουμε ξαναγράψει, είναι ο μοναδικός χωματόδρομος μέσα στην πόλη. Ε, τουλάχιστον ας είναι χωματόδρομος… ποιότητας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...