Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Ένας… κεντρώος λεβέντης στη Νάουσα

Στη Νάουσα απόλαυσε τον καφέ του το απογευματάκι του περασμένου Σαββάτου ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης με φιλική του παρέα. Ο λόγος της παρουσίας του καθώς και η παρέα του παραμένουν άγνωστες. Πάντως ο συμπαθής πολιτικός κέρδισε τα βλέμματα αρκετών στο café Toucan, ενώ δεν
ήταν λίγοι εκείνοι που έσπευσαν να τον χαιρετήσουν και να του σφίξουν το χέρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...