Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Συνάντηση εργασίας με τον αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ.Καλαϊτζίδη, του περιφερειακού συμβούλου Κιλκίς κ.Θωμαΐδη

Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 25 Σεπτεμβρίου ,στο γραφείο του αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ.Κώστα Καλαϊτζίδη, με τον σύμβουλο της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς, Υποστράτηγο ε.α της ΕΛ.ΑΣ κ. Παύλο Θωμαΐδη, παρουσία της περιφερειακής συμβούλου Ημαθίας κ.Νίκης Καρατζιούλα.
Ανταλλάχθηκαν απόψεις για θέματα που αφορούν τον περιφερειακό σχεδιασμό και την νέα προγραμματική περίοδο (ΣΕΣ),καθώς και
για ζητήματα συνεργασίας μεταξύ των Π.Ε Ημαθίας και Κιλκίς, οι οποίες διαθέτουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά και ταυτόσημα προβλήματα.
«Είναι ιδιαίτερη τιμή η επίσκεψη του φίλου Παύλου Θωμαΐδη, στην Ημαθία. Ο Στρατηγός αποτελεί παράδειγμα ήθους και εργατικότητας για όλους εμάς τους συναδέλφους του. Η συνεργασία που είχαμε την περασμένη θητεία του περιφερειακού συμβουλίου θα συνεχισθεί και θα ενταθεί στο τωρινό, με επικεφαλής τον φίλο αντιπεριφερειάρχη κ.Περικλή Κολότσιο. Ημαθία και Κιλκίς έχουν κοινούς στόχους και επιδιώξεις», τόνισε σε δηλώσεις του ο κ.Καλαϊτζίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...