Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Aπό τρεις αυξήθηκαν σε τέσσερις οι αντιδήμαρχοι στη Νάουσα;

Και νέες εξελίξεις έχουμε στο...σίριαλ των αντιδημαρχιακών θώκων,αφού οι τρεις αντίμισθοι αντιδήμαρχοι,λόγω της δημοσιοϋπαλληλικής ιδιότητας του κ.Στέλιου Δάγγα,ο οποίος θα πληρώνεται από το δημόσιο,ως εκπαιδευτικός,γίνονται τέσσερις!Με αυτή την...καραμπόλα του δημάρχου κ.Νίκου Κουτσογιάννη, αντιδήμαρχος οικονομικών θα είναι η
κ.Πασχούλα,πολιτισμού,παιδείας και αθλητισμού ο κ.Δάγγας, καθαριότητας ο κ.Λογδανίδης,ενώ τεχνικών αναλαμβάνει είτε ο κ.Μάντσιος,είτε ο κ.Βαλσαμίδης. Εν αναμονή λοιπόν για την επίσημη ανακοίνωση του δημάρχου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές