Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Το "παρών" έδωσε ο Σάββας Ακριτίδης στην εκδήλωση για τα 40χρονα της ΝΔ στην Χαλκιδική.Ποιοι Ημαθιώτες πήγαν

"Σιδερένιος" επιστρέφει στην πολιτική ζωή της Ημαθίας ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ ΝΔ κ.Σάββας Ακριτίδης, ο οποίος έδωσε το "παρών" στην συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε, σήμερα Σάββατο, στο "Άθως Παλλάς" με κεντρικό ομιλητή τον πρόεδρο του κόμματος κ.Αντώνη Σαμαρά. Από την Ημαθία παραβρέθηκαν οι
τρεις βουλευτές της κ.κ Τσαβδαρίδης, Βεσυρόπουλος και Μπατσαρά, το μέλος της Π.Ε κ.Τάσος Μπαρτζώκας, οι κ.κ Γκαμπέσης και Τσαμήτρος, η κ.Γιαννούτσου, ο αντιπρόεδρος της ΝΟΔΕ κ.Παλπάνας κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...