Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Η ηγεσία της Β' Μοίρας Καταδρομών

Με τον νέο υποδιοικητή του Τχη(ΠΖ) κ.Πλιάτσικα(στα δεξιά της φωτογραφίας), καθώς και άλλα στελέχη της Μοίρας,παραβρέθηκε στις θρησκευτικές εκδηλώσεις,προς τιμή του
Πολιούχου της Νάουσας,Οσίου Θεοφάνους,ο νέος,επίσης,διοικητής της Β΄ΜΚ,Ανχης(ΠΖ)κ.Παπαδόπουλος.Καλορίζικοι και οι δυο τους και ο Όσιος Θεοφάνης να προστατεύει αυτούς,τους αξιωματικούς,υπαξιωματικούς και τους καταδρομείς τους από κάθε κακό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...