Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Εκτός κινδύνου στο νοσοκομείο Νάουσας ο 41χρονος πολύτεκνος που είχε τραυματιστεί στον δρόμο για το χιονοδρομικό

Εκτός κινδύνου νοσηλεύεται εδώ και δύο ημέρες πια στο νοσοκομείο Νάουσας ο άτυχος 41χρονος που είχε τραυματιστεί στις 9 Αυγούστου στον δρόμο των 3-5 Πηγαδιών, πέφτοντας από τον γεωργικό ελκυστήρα που οδηγούσε ο πεθερός του. Τότε η κατάσταση του 41χρονου
πατέρα τεσσάρων παιδιών ήταν κρίσιμη και είχε μεταφερθεί εσπευσμένως στο Ιπποκράτειο με σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Η κατάστασή του βελτιώνεται μέρα με τη μέρα και εδώ και δύο μέρες νοσηλεύεται εκτός κινδύνου στο νοσοκομείο Νάουσας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...