Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Τα "μαύρα" γενέθλια του Μπεν!

"Μαύρα" ήταν τα χθεσινά γενέθλια του φίλου, πρώτου σε ψήφους εκλεγμένου δημοτικού συμβούλου, Στάθη Λογδανίδη. Όχι, ο Στάθης, δεν τα έβαψε...
.μαύρα από το μνημόνιο και την κρίση ( άλλωστε διαθέτει ένα καταπληκτικό χιούμορ!) απλά γιόρτασε τα 47του με μια τούρτα που είχε πάνω της ένα τζόνυ μαύρο, το σήμα κατατεθέν του Μπεν. Από μας να τα εκατοστήσει, αλλά να προσέχει ιδιαίτερα το...ζάχαρο του, από τα γλυκά φυσικά και όχι από το μπλακ λέιμπελ, που αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους...αντιδιαβητικούς παράγοντες! Συνέχισε να περπατάς φίλε Στάθη, όχι με τα πόδια φυσικά, αλλά με τις νταλίκες σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...