Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Χρόνια πολλά Σάββα!

Γενέθλια ( μάλλον...τριανταρίζει!) έχει σήμερα ο καλός  φίλος, πρόεδρος της ΝΟΔΕ και της Χαρίεσσας( η ψώρα με την μπάλα του χωριού του άλλο πράγμα!) Σάββας Ακριτίδης. Από εμάς οι θερμότερες ευχές να τα κατοστήσει, με υγεία και δυναμισμό, όπως τον έχουμε συνηθίσει και να καμαρώσει, μαζί με την Έφη, τις κόρες του στην, επιστημονική, επαγγελματική και γιατί όχι στην...
πολιτική τους ανέλιξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...