Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Μας πήρε η...τρύπα σβάρνα!

Σε άθλια κατάσταση είναι το οδόστρωμα σε όλα τα μήκη και πλάτη του αστικού ιστού της Νάουσας. Στη φωτογραφία μας βλέπετε έναν πελώριο...κρατήρα στην περιοχή της ΔΕΗ, ο οποίος δεν οφείλεται σε ρουκέτες, αλλά σε αδιαφορία των αρμοδίων! Μεταφέρουμε τις εκκλήσεις
των περιοίκων, αν και κατά πάσα πιθανότητα θα είναι φωνή βοώντος εν τη ερήμω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μας άφησε ο Γιώργος Βογιατζής

Μας άφησε στα 79 του χρόνια ο Γιώργος Βογιατζής. Ο Γιώργος του Zero, ο Γιώργος της παρέας. Υπήρξε ένας καλός άνθρωπος που