Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Βούλα και Κώστας. Ανταλλαγή κινητών με ετοιμότητα για τον...μαραθώνιο των καθηκόντων τους στην ΠΚΜ!

Τα τηλέφωνα τους αντάλλαξαν η εκλεγμένη αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου και ο ομόλογος της στην Ημαθία κ. Κώστας Καλαϊτζίδης, κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου. Μπορεί η Βούλα να χρησιμοποιεί τη νέα android τεχνολογία και ο Κώστας να επιμένει στην...παλιά σχολή των κινητών, η ουσία είναι όμως ότι και οι δυο τους παρουσιάζουν αυξημένη ετοιμότητα για τον μαραθώνιο της ανάληψης των καθηκόντων τους στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας από την 1η Σεπτέμβρη. "Για την...
Κεντρική Μακεδονία ρε γα..το" λοιπόν ο Απόστολος, η Βούλα, ο Κώστας, ο Θόδωρος και τα άλλα...παιδιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...