Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Δυο γλυκά υπέροχες...επιχειρηματίες της Νάουσας!

Είναι και οι δυο του γλυκά υπέροχες! Μπήκαν από μικρές στο επιχειρείν ( δείγμα του ελληνικού "δαιμονίου" βλέπετε!) και πωλούν τα χειροποίητα μπιζού τους στο παρκάκι της Ζαφειράκη, απέναντι από το CITY! Από...εισπράξεις πάνε καλά, όπως μας δήλωσαν, με την παιδιάστικη αφέλεια τους, αφού πάντα παραμονεύει ο
κίνδυνος του Χαρδούβελη! Να είναι καλά και να τους χαίρονται οι γονείς τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...