Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Δημητριάδης: Ολοκληρώνουμε με το κεφάλι ψηλά

Ο απερχόμενος δήμαρχος Αλεξάνδρειας Φώτης Δημητριάδης έκανε την εξής δήλωση: «Σεβόμαστε την απόφαση του λαού του Δήμου Αλεξάνδρειας. Θα ολοκληρώσουμε τη θητεία μας στη διοίκηση του δήμου με το κεφάλι ψηλά γιατί κάναμε το χρέος μας να νοικοκυρέψουμε τα οικονομικά και να βάλουμε τον τόπο μας σε πορεία ανάπτυξης. Σε αυτόν τον δρόμο θα επιμείνουμε και τα επόμενα πέντε χρόνια, συμβάλλοντας στην προκοπή των δημοτών μας. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς τους πολίτες που μας στήριξαν και δεσμευόμαστε ότι δεν θα τους απογοητεύσουμε.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...