Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Επιτυχής η εκπαιδευτική ημερίδα για το ολοήμερο σχολείο στη Βέροια

Oι Σχολικοί Σύμβουλοι 1ης και 4ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Ημαθίας Φώτης Κουτσουπιάς και Γεώργιος Παπαγεωργίου, με τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας Διονύσιο Διαμαντόπουλο, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων επιμορφωτικών συναντήσεων, συνδιοργάνωσαν  εκπαιδευτική ημερίδα για τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα Ολοήμερα Σχολεία. Η ημερίδα
 πραγματοποιήθηκε στην Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη  Βέροιας, τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013.
Στην ημερίδα παρουσίασαν εισηγήσεις οι:
1. Δρ Αλέξανδρος Κόπτσης, Διευθυντής 1ου ΠΕΚ Θεσσαλονίκης, Σχολικός Σύμβουλος 7ης Περιφέρειας Α/θμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης, πρώην Διευθυντής Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Θέμα: «Ολοήμερο: Ένας θεσμός που αναζητά την ταυτότητά του»
2.  Διονύσης Διαμαντόπουλος,  Διευθυντής Α/θμιας Εκπ/σης  Ημαθίας
Θέμα: « Νομικό πλαίσιο λειτουργίας του Ολοήμερου Σχολείου»
3.  Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Αγίας Βαρβάρας
Θέμα: «Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο. Πρακτικές λειτουργίες - Ο ρόλος του δασκάλου»
4. Γεώργιος Παπαγεωργίου, Σχολικός Σύμβουλος 4ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας  Α/θμιας  Εκπαίδευσης Ημαθίας
Θέμα: «Τα γνωστικά αντικείμενα διδασκαλίας στο Ολοήμερο Σχολείο»
5.  Φώτης Κουτσουπιάς, Σχολικός Σύμβουλος  1ης  Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Α/θμιας  Εκπαίδευσης  Ημαθίας
Θέμα: «Συνεργασία των εκπαιδευτικών του Ολοήμερου με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων και τους γονείς των μαθητών»
Βασικό στοιχείο της ημερίδας και άξονας όλων των εισηγήσεων αποτέλεσε η υλοποίηση του κύριου στόχου του Ολοήμερου Σχολείου που είναι ο συνδυασμός της κοινωνικής προσφοράς με την ταυτόχρονη διδασκαλία νέων μαθημάτων και δραστηριοτήτων, με σκοπό την ανανέωση του περιεχομένου του Αναλυτικού και Ωρολογίου Προγράμματος του Δημοτικού Σχολείου.
Το Ολοήμερο Σχολείο επιδιώκει να αμβλύνει τις εκπαιδευτικές ανισότητες μεταξύ των παιδιών που προέρχονται από διάφορα κοινωνικά στρώματα, με την ενισχυτική διδασκαλία και την αντισταθμιστική αγωγή. Να περιορίσει στην αρχή και να περικόψει αργότερα τα περισσότερα απογευματινά μαθήματα και τα έξοδα των γονέων για κοινωνικά και μορφωτικά αγαθά που παρέχονται εκτός της θεσμοθετημένης δημόσιας εκπαίδευσης. Με ένα λόγο, το Ολοήμερο Σχολείο έρχεται να επιτελέσει ένα πολλαπλό ρόλο,  κυρίως κοινωνικό, αλλά και  παιδαγωγικό – διδακτικό.
Μετά την παρουσίαση των εισηγήσεων αναπτύχθηκε ένας πλούσιος και δημιουργικός διάλογος μεταξύ των εισηγητών και των εκπαιδευτικών που αφορούσε κυρίως στη διευκρίνιση ζητημάτων οργάνωσης και λειτουργίας του Ολοήμερου Σχολείου.  

O ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Π.Ε. ΗΜΑΘΙΑΣ

            ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου