Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Το έθιμο του καρτσιούνου για μια ακόμη χρονιά στον ΄Πανόραμα ' της Νάουσας

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Οικιστών ΝΑΟΥΣΑ ΙΙ «ΤΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ», συνεχίζοντας την προσπάθειά του για τη διατήρηση των εθίμων του τόπου μας, θα αναβιώσει και φέτος το έθιμο του «Καρτσιούνου» στις γειτονιές. Ανήμερα τα Χριστούγεννα από ώρα 11.00 έως 13.30 σας περιμένουμε στη γειτονιά μας, για να
γιορτάσουμε όλοι μαζί τη γέννηση του Χριστού.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...