Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Επίσκεψη μαθητών του 2ου Γυμνασίου Νάουσας στο Οινοποιείο Δαλαμάρα

 
Επίσκεψη στο «Οινοποιείο Δαλαμάρα» πραγματοποίησαν μαθητές του 2ου Γυμνασίου Νάουσας την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου με τη συνοδεία των καθηγητριών Κόγια Αν., Λάσκη Ειρ. και Ζησιμάνου Μ. .
  Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος «Οίνος ευφραίνει καρδίαν…» και του
πολιτιστικού «Ελλάδα-Γαλλία-Γνωριμία». Οι μαθητές περιηγήθηκαν στον αμπελώνα, ξεναγήθηκαν στο χώρο οινοποιίας, την κάβα και το καζάνι. Ενημερώθηκαν για τη βιολογική καλλιέργεια και τα στάδια παρασκευής του ξινόμαυρου κρασιού. Ο ιδιοκτήτης κ. Γιάννης Δαλαμάρας διηγήθηκε με γλαφυρό τρόπο ιστορίες από την παλιά Νάουσα και τους κατοίκους της εξηγώντας πώς σφυρηλατήθηκε αυτή η μακρόχρονη παράδοση του τόπου μας στο κρασί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...