Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Δωρεάν στάθμευση το πρωί κάθε Σαββάτου στα σχολεία της Νάουσας


Από το ερχόμενο Σάββατο (19/5) τα προαύλια του Λαππείου Γυμνασίου, του 2ου και 3ου Σχολείου, θα μπορούν να χρησιμοποιούνται δωρεάν ως χώροι στάθμευσης οχημάτων από τους επαγγελματίες, τους πωλητές της λαϊκής αγοράς και όλους τους δημότες. Σκοπός του μέτρου, το οποίο θα εφαρμόζεται από τον Δήμο Νάουσας κάθε
Σάββατο τις ώρες από 8:00 έως 14:30, είναι η αντιμετώπιση των γνωστών κυκλοφοριακών προβλημάτων που παρατηρούνται στο εμπορικό κέντρο της πόλης τις ώρες που λειτουργεί η λαϊκή αγορά, ώστε η εξυπηρέτηση των πολιτών ολόκληρου του καλλικρατικού Δήμου μας να γίνεται άνετα και με ασφάλεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...