Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Πρωταθλήτρια Ελλάδος στο χάντμπολ με την ΠΑΟΚάρα η Κωνσταντίνα Παυλίδη! Μες την χαρά ο πρόεδρος

Περήφανος και ιδιαίτερα χαρούμενος ήταν στο δημοτικό συμβούλιο της Βέροιας ο κ. Παύλος Παυλίδης. Η αιτία φυσικά η πρωτιά της γυναικείας ομάδας χάντμπολ του ΠΑΟΚ και η κατάκτηση του πρωταθλήματος της Α1. Στην ομάδα συμμετέχει και η κόρη του Κωνσταντίνα. «Παρά τα προβλήματα των χιαστών τα κατάφερε» μας είπε. Σκληρό καρύδι η
Κωνσταντίνα λοιπόν, συνεχίζει την πλούσια αθλητική παράδοση της οικογένειας Παυλίδη, έστω και στην στρόγγυλη θεά των...χεριών και όχι των ποδιών, την οποία αγάπησε ο πατέρας της!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...