Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Βασίλης και Γιάννης Καρδερίτσκας στη νομαρχιακή του ΠΑΣΟΚ. "Ο νέος είναι ωραίος, αλλά ο...παλιός είναι αλλιώς"!!

Μαζί παρακολούθησαν την εισήγηση του γραμματέα της Κ.Ε του ΠΑΣΟΚ κ. Ανδρουλάκη, στη Βέροια, πατέρας και γιος, δείχνοντας μάλιστα ιδιαίτερο ενδιαφέρον!! Ο λόγος για τον Βασίλη και τον Γιάννη Καρδερίτσκα, που δεν το έκρυψαν ποτέ ότι η...
καρδιά τους είναι πράσινη!! Ο νέος είναι ωραίος λοιπόν, αλλά και ο...παλιός Βασίλης είναι αλλιώς και μάλιστα παραμένοντας ΠΑΣΟΚ στα δύσκολα και όχι μόνο στα εύκολα, των παχέων αγελάδων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...