Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Ο δήμαρχος και ο.... Σουλεϊμάν !! Όταν η γραφίδα του Θωμά έχει κέφια!!!

Μέσα στο γκρίζο της ημιμάθειας ο Θωμάς Καρατσιώλης μας έδωσε και πάλι κουράγιο με το μοναδικό σκίτσο του να συνεχίσουμε την προσπάθεια μας. Γεμάτο χιούμορ και σαρκασμό το σκιτσάκι του αγαπητού μας φίλου (https://www.facebook.com/tomgun.gio) δίνει μια αποκριάτικη νότα και σίγουρα θα
μπορούσε να αποτελέσει το πρώτο θέμα των σατιρικών συγκροτημάτων που θα εμφανιστούν στη Νάουσα. Γιατί όχι λοιπόν Θωμά!!!! 
Υ.Γ Ελπίζουμε μόνο να μην αρχίσουν πάλι τα γνωστά ...εθνικιστικά νταούλια και αρχίσουν να πρήζουν τώρα τον δήμαρχο, έτσι Θωμά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...