Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Η βασιλόπιτα του Ομίλου Αντισφαίρισης

Η κοπή της βασιλόπιτας του Ομίλου Αντισφαίρισης Νάουσας πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο ‘Βέρμιον’ παρουσία πολλών μελών, αθλητών και γονέων. Ο πρόεδρος Δήμος Γυρούσης αφού ευχήθηκε Καλή Χρονιά, τόνισε πως στόχος του νεοσύστατου συμβουλίου είναι η...
διάδοση του αθλήματος στις μικρές ηλικίες, η εξεύρεση ενός χώρου-γραφείου αλλά και η διαχείριση των γηπέδων του Αγίου Νικολάου από τον Όμιλο. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους πολλά στελέχη του Ομίλου, μέλη προηγούμενων διοικήσεων αλλά και βετεράνοι τενίστες της πόλης μας.
Ο δήμαρχος Τάσος Καραμπατζός  ευχήθηκε καλή δύναμη στη νέα διοίκηση και υποσχέθηκε πως θα βοηθήσει.
Την εκδήλωση τίμησαν ακόμη με την παρουσία τους οι κ.κ. Βράντσης - Αντιδήμαρχος Νάουσας και Γκαρνέτας -Πρόεδρος Δημ. Συμβουλίου Νάουσας. Από την ΕΦΟΑ παρευρέθηκε ο Αντιπρόεδρος κ. Τσιάρας Πέτρος.
Τυχερή ήταν η αθλήτρια Τρούπκου Εύα από την ακαδημία και από τα μέλη  η  κ. Μπιτέρνα Εύη.
Σε όλους τους αθλητές-τριες δόθηκαν μετάλλια και αναμνηστικό μπλουζάκι του Ο.Α.Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...