Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Και… γαϊδουρινές ευχές για καλή χρονιά από το κέντρο της Βέροιας!



«Χωρίς λεφτά μπορούμε, χωρίς υγεία όχι»! Αυτό είναι το μήνυμα που έστειλε ο προφανώς ορεσίβιος συμπολίτης στο κέντρο της Βέροιας, έστω και… στα ‘πισινά’ του γαϊδάρου του! Τη...
φωτογραφία (αγνώστου… πατρός) αλιεύσαμε από το διαδίκτυο, στην οδό Ιπποκράτους, πιθανότατα την παραμονή του νέου έτους.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...