Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Στη σύσκεψη της Κυριακής να εξαχθεί η κοινή γραμμή για το νοσοκομείο Νάουσας


Όλα ξεκίνησαν από την καραμπόλα της Εγνατίας και τη μεταφορά των τραυματιών στο νοσοκομείο της Βέροιας. Η κατάσταση έκτακτη, οι γιατροί λιγοστοί. Οι πληροφορίες λένε ότι εξωτερικεύτηκε κάποια στιγμή η σκέψη του διοικητή του νοσοκομείου κ. Χατζηδημητρίου ότι για τέτοιες περιπτώσεις θα ήταν προτιμότερο η ορθοπεδική κλινική να ήταν στο νοσοκομείο Βέροιας, δίπλα...
στην Εγνατία. Η θέση αυτή διαψεύστηκε από τον ίδιο τον διοικητή στην επαφή του με τους συνδικαλιστές. Ο δε υποδιοικητής κ. Τσακπουνίδης, σε ερώτηση που του κάναμε εμείς, εξέλαβε την πληροφορία μας ως… ανέκδοτο.
Έχει τη δική της αξία για όλα αυτά η πρόσφατη δήλωση της δημάρχου Βέροιας, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου. ‘Αποδείχθηκε πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει ένα ισχυρό νοσοκομείο επάνω στην Εγνατία’, είπε, ενώ ενημέρωσε και για την ύπαρξη αναδόχου πια στο έργο της επέκτασης του νοσοκομείου Βέροιας.
Στο σκηνικό, προσθέστε και το γεγονός της έλλειψης γιατρών και παράλληλα του περιορισμού νέων προσλήψεων, για να αντιληφθείτε πού οδηγούμαστε.
Νομίζουμε ότι είναι στο σωστό τάιμινγκ η σύσκεψη που προκάλεσε ο δήμος Νάουσας την ερχόμενη Κυριακή με θέμα το νοσοκομείο της πόλης. Να έλθουν όλοι εκεί, να μας πουν τι ξέρουν, τι πιστεύουν, τι θα υποστηρίξουν. Κι αν η θέση όλων για σωτηρία του νοσοκομείου είναι κοινή, να συναποφασίσουμε πώς θα την επιδιώξουμε.
Κώστας Παναγιωτίδης

2 σχόλια:

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...