Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Η μία ‘συγνώμη’ και οι πολλαπλές έξοδοι του Θόδωρου


Συγνώμη από πολίτες που δεν μπόρεσε να βοηθήσει ζήτησε στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ο τέως αντιδήμαρχος καθαριότητας Θόδωρος Θεοδωρίδης. Επίσης, είπε ότι λόγω φόρτου εργασίας παραιτείται από...
όλες τις επιτροπές, κι ότι δεν επιθυμεί να συμμετέχει σε καμία, ούτε και στο δ.σ. του ΕΣΔΑ.
«Μένω στο δημοτικό συμβούλιο μόνο, γι’ αυτούς που με ψήφισαν…», είπε.
Πολλή πίκρα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...