Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Η βασιλόπιτα του Ερυθρού Σταυρού


Η κοπή της βασιλόπιτας του περιφερειακού τμήματος Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού  Νάουσας έγινε την Τετάρτη στο GOSSIP, παρουσία μεγάλου αριθμού μελών και φίλων. Εκ μέρους του Δ.Σ. η πρόεδρος Ευγενία Ζάλιου ευχήθηκε σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά , αναφέρθηκε...
στις εν γένει δράσεις του ΕΕΣ και στη συνέχεια οι εθελόντριες των τμημάτων Κοινωνικής πρόνοιας και Σαμαρειτών Ιωάννα Φυτού και Αγγελίνα Βασιλείου παρουσίασαν τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν όλο τον χρόνο. Η κοπή της πίτας έγινε με τυχερό τον Κώστα Παραστατίδη και ακολούθησε ένα πολύ κεφάτο χορευτικό απογευματινό, με μοναδικό DJ τον Τάκη Πελτέκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...