Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Η βασιλόπιτα του Ερυθρού Σταυρού


Η κοπή της βασιλόπιτας του περιφερειακού τμήματος Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού  Νάουσας έγινε την Τετάρτη στο GOSSIP, παρουσία μεγάλου αριθμού μελών και φίλων. Εκ μέρους του Δ.Σ. η πρόεδρος Ευγενία Ζάλιου ευχήθηκε σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά , αναφέρθηκε...
στις εν γένει δράσεις του ΕΕΣ και στη συνέχεια οι εθελόντριες των τμημάτων Κοινωνικής πρόνοιας και Σαμαρειτών Ιωάννα Φυτού και Αγγελίνα Βασιλείου παρουσίασαν τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν όλο τον χρόνο. Η κοπή της πίτας έγινε με τυχερό τον Κώστα Παραστατίδη και ακολούθησε ένα πολύ κεφάτο χορευτικό απογευματινό, με μοναδικό DJ τον Τάκη Πελτέκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...