Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Παράταση, ως συνήθως της τελευταίας ώρας, για τα τέλη κυκλοφορίας!!!

Τελικά σε αυτό το κράτος όλα το ίδιο αλλάζουνε και όλα το ίδιο μένουν, είτε με μονοκομματικές, είτε με τρικομματικές κυβερνήσεις!! Στα παρά πέντε της λήξης της προθεσμίας για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας και ενώ στις ΔΟΥ της χώρας γινόταν το αδιαχώρητο ( η εξυπηρέτηση του κοινού έληξε στις 12,30 το μεσημέρι σήμερα) το Υπουργείο Οικονομικών αποφάσισε να δώσει παράταση στην πληρωμή τους, μέχρι την
8 Ιανουαρίου του 2013. Μέχρι την ίδια ημερομηνία θα μπορούν να παραδώσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας οι κάτοχοι οχημάτων, αν δεν θέλουν να επιβαρυνθούν με διπλό πρόστιμο επί της αρχικής αξίας. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...