Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Στο δημαρχείο η δεξίωση της πρώτης του έτους στη Νάουσα


Στο δημαρχείο και την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου θα γίνει την Πρωτοχρονιά στις 11:30πμ η κοπή της βασιλόπιτας του δήμου Νάουσας και η γιορτή για την πρώτη του νέου έτους, μετά το πέρας της δοξολογίας στον...
Μητροπολιτικό Ναό Μεταμόρφωσης του Σωτήρος. Η καθιερωμένη δεξίωση στο «Κιόσκι», δεν θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο περιστολής των εξόδων του δήμου.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...