Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Συγχαρητήρια του δήμαρχου Νάουσας Τάσου Καραμπατζού στους επιτυχόντες σε ΑΕΙ και ΤΕΙ


 «Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες οι οποίοι επέτυχαν στις εξετάσεις για την εισαγωγή τους στα Ανώτατα και τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας. Είναι μια σημαντική στιγμή, που ανοίγει νέους ορίζοντες στην επιστημονική και την επαγγελματική πορεία της ζωής τους. Είναι όμως και μια δικαίωση των προσπαθειών και του αγώνα που κατέβαλλαν οι ίδιοι
προσωπικά, οι οικογένειες και οι δάσκαλοί τους. Για τους μη επιτυχόντες, είναι βέβαιο ότι θα τους δοθούν κι άλλες ευκαιρίες για να επιτύχουν τους στόχους τους, και γι’ αυτό χρειάζεται να συνεχίσουν με αισιοδοξία την προσπάθειά τους».

1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια δήμαρχε και στα κόμματα που στηρίζεις και σε στηρίζουν για να έχει η Μερκελ την ελίτ της παιδεία μας να δουλεύουν για την Γερμανία ενώ τα σπούδασε η ΕΛΛΑΔΑ.
    Ι.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...