Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Ομιλία Γιοβανόπουλου στην ‘Ελιά’ την Πέμπτη


Αποφάσισα να κάνω μια ανοικτή ομιλία. Μην περιμένετε να ακούσετε τίποτε σοφίες που δεν ξέρετε, αλλά θα είναι μια προικισμένη αφορμή για να βρεθούμε πιο κοντά, πιο πολλοί, πιο δυνατοί. Να πάρουμε κουράγιο ο ένας απ’ τον άλλο για τις μάχες με τα τέρατα. Μόλις κλείσει η αγορά κατά τις 9 το βράδυ, την Πέμπτη,...
ραντεβού στην Ελιά.
Γιοβανόπουλος Γ. Κώστας
Υποψ. Βπουλευτής ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ - ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...