Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Συνάντηση... γλυκιάς ισορροπίας για τη Δώρα


Με το Δ.Σ. του Συλλόγου Διαβητικών Νάουσας « Γλυκιά Ισορροπία» συναντήθηκε η Δώρα Μπαλτατζίδου και ενημερώθηκε από τον πρόεδρό του κ. Κώστα Ιωαννίδη για τα τρέχοντα θέματα του Συλλόγου και για τις δραστηριότητές του. Η Δώρα τόνισε «πως η ίδρυση και λειτουργίας του συλλόγου είναι πολύ...
σημαντική, αφού σκοπός του είναι η έρευνα, η πρόληψη και θεραπεία των ινσουλινοεξαρτόμενων ατόμων αλλά και η καλλιέργεια των σχέσεων μεταξύ των μελλών του, που με τη βοήθεια ιατρικού, νοσηλευτικού προσωπικού και ψυχολογικής υποστήριξης ν’ αντιμετωπίζουν την ασθένεια του διαβήτη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές