Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Ημαθιώτικο ντέρμπι σήμερα στον 3ο όμιλο της Δ΄Εθνικής μεταξύ Νάουσας και Αλεξάνδρειας

Το ημαθιώτικο ντέρμπι σήμερα στις 5 το απόγευμα στο ΔΑΚ της Νάουσας, μεταξύ της τοπικής ομάδας και της Αλεξάνδρειας. Η νίκη είναι μονόδρομος για την  ομάδα του Βασίλη Αργυρίου, αν θέλει να συνεχίσει να ελπίζει για την πρώτη θέση αυτού του μαραθωνίου του 3ου ομίλου της Δ΄Εθνικής. Αναμένεται λοιπόν αρκετός κόσμος στο γήπεδο της Νάουσας, με
τους φιλάθλους να ελπίζουν ότι θα παρακολουθήσουν ένα καλό και ποιοτικό παιχνίδι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...