Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Έκθεση ζωγραφικής της Αλεξίας Μήτκα στον ‘Σείριο’


Το χρώμα υπάρχει μέσα στο μαύρο 
Προσθέτοντας φως κοντεύεις το άσπρο
Στη μέση θα βρεις την ισορροπία
Εκεί αρχίζει η δημιουργία.''
Το μουσικό καφενείο "Σείριος" φιλοξενεί την Αλεξία Μήτκα. Η Αλεξία Μήτκα παρουσιάζει τα έργα της στην...
έκθεση ζωγραφικής με τίτλο ''ΧρωματίΖω...'' την Παρασκευή και ώρα 21.30 (στον ‘Σείριο’...).
Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι 22 Απριλίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές