Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Αθλητικός, αλλά εξόχως…. σαπουνοπερόπληκτος σχολιασμός στο γήπεδο της Νάουσας!!


 Συνέβη στο στάδιο της Νάουσας το απόγευμα της Τετάρτης 28ης Μαρτίου, στο αγώνα μεταξύ Νάουσας και Πυρσού Γρεβενών. Το παιχνίδι βαδίζει στο τέλος του, έχοντας κριθεί με ευρεία νίκη της γηπεδούχου. Την σιωπή της εξέδρας ξαφνικά σπάζει η φωνή ενός φιλάθλου, που πέραν της ομάδας του λατρεύει και τους τουρκικές σαπουνόπερες, που προβάλλονται καθημερινά από τα κανάλια των Αθηνών «Σφύρα ρε να τελειώνουμε, σε λίγο
ξεκινάει το… τούρκικο» ακούγεται στο γήπεδο!!! Και πέσαν όντως τα τσιμέντα !!!

1 σχόλιο:

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...