Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Η άνοιξη ήρθε σε ένα κατάλευκο Βέρμιον!!!

Η άνοιξη μπορεί να μας λέει ότι ήρθε με τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν και στην Ημαθία, αλλά το Βέρμιον συνεχίζει να είναι κατάλευκο και μαγευτικό. Η φωτογραφία μας είναι από την ψηλότερη κορυφή του, την "Ντούρλια", (τραβηγμένη από την πλευρά του Ροδοχωρίου) που γεμάτη χιόνι δείχνει να μην αντιλαμβάνεται του (κακού) μας καιρού τα γυρίσματα!! Έχει και αυτή τη μαγεία της όμως και φυσικά τα κέρδη στο χιονοδρομικό των "3-5 Πηγαδιών" και τα ξενοδοχεία της περιοχής που ακόμη περιμένουν φανατικούς σκιέρ!!! Αν και
με το χιόνι που υπάρχει προβλέπεται να σουβλίσουμε αρνί  στις πίστες των "Πηγαδιών" και του "Σελίου"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ραντεβού το...2036 για τους αποφοίτους της Γ' τάξης του 2ου Γενικού Λυκείου Νάουσας

Την Παρασκευή 19 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα ΕΡΙΑ  η εκδήλωση αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ’ Λυκείου, μέσα σε μια ιδ...