Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Φοβερό ανέκδοτο για τη διετία του Γιωργάκη!!!


Είναι δύο οδοκαθαριστές μπροστά στη Βουλή των Ελλήνων και μαζεύουν τα σκουπίδια από τη μεγαλειώδη διαδήλωση της προηγούμενης ημέρας. Ξαφνικά σηκώνεται ένα βοριαδάκι και κάποια από τα χαρτιά που είχαν μαζευτεί από τους δύο οδοκαθαριστές, μπαίνουν στο γραφείο του Γιωργάκη, από το ανοιχτό παράθυρο.
- Τρέξε να προλάβεις! λέει πανικόβλητος ο ένας οδοκαθαριστής...
στον άλλο.
Τρέχει σαν δαιμονισμένος ο δεύτερος στο γραφείο του Γιωργάκη και όταν επιστρέφει του λέει ο πρώτος οδοκαθαριστής:
- Πρόλαβες;
- Όχι. Τα υπέγραψε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...