Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Τα καλά της βαρυχειμωνιάς. Κάνεις σκι στο...άλσος του Αγίου Νικολάου!!!

 Πλούσιος ο φωτογραφικός περίπατος από το καταχιονισμένο  άλσος του Αγίου Νικολάου στη Νάουσα. Φωτογραφίες του μας έστειλε ο καλός μας φίλος Λευτέρης Παπαβασιλείου.Όπως βλέπετε στην πρώτη φωτογραφία η βαρυχειμωνιά έχει και τα καλά της, αφού μπορείς πλέον άνετα να κάνεις τη βόλτα σου στα μονοπάτια του άλσους, με σκι!!!.Δείτε τις υπέροχες φωτογραφικές στιγμές που μας χάρισε ο Λευτέρης. Τα "Έπεα" φυσικά δημοσιεύουν φωτογραφίες, video και ότι υλικό έχουν να μας στείλουν όλοι οι φίλοι μας. 

































1 σχόλιο:

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...